Aнимиран текст с Photoshop CS5


Искам да Ви покажа как да направите текст със анимация тип сканиране. Ще го направя по най-лесния (според мен) начин, без маски и слоеве, работи се само с текстовия слой и резултата ще е налице след пет минути. Накрая резултата ще е този:

Всъщност това е първата ми видео публикация на тема photoshop, дано да съм разбираем. Записа е от десктопа ми, а фотошопа е CS5 портативен, но ефекта ще стане същия и с по-старите версии на програмата. Видеото не е манипулирано след записа (само добавих музика) и не съм се подготвял специално, просто отвотих „шопа“ и пуснах десктопрекордер-а, исках да бъде максимално автенетично, а картинката по-горе е резултата от видеото, също без допълнителна манипулация. Приятно гледане!

8 comments on “Aнимиран текст с Photoshop CS5

  1. Радвам се че ти харесва, всъщност ефекта не е кой знае какъв… Може да разгледаш уроците за Гимп, също… 🙂

  2. Pingback: GIMP – първи стъпки « Блога на Гери и Пею

  3. Pingback: GIMP – различниня манипулатор « Блога на Гери и Пею

  4. Аз пък съм намислил да направя нещо на тема GIMP като за целта няма да гледам вашите теми, в стил Mozart надявам се да не се сърдите. Просто не искам да са базирани на нещо което съм виждал.
    п.п. Хубав Туторитуал 🙂

  5. Защо, гледай си, всичко в този блог е за гледане, тъкмо може да видиш и избягваш неща, които не ти харесват, както и да доразвиеш нещо, което си харесаш! Be my guest, както се казва! 🙂
    Радвам се че урочето ти харесва! 😉

  6. Благодаря за напътсвията, I`m here 🙂 да хареса ми и урока и изобщо визията на блога! а за Моцарт да но сте се сетили какво имам в предвид, а и друго продължавам да пиша в множествено число или официално 😀

  7. Нищо не разбрах… Щом пишеш в категориите софтуер и линукс си пишеш с Пею (познат съм още като spacy01 🙂 ), когато (ако) коментираш рецептите и/или гоблените, тогава ще ти отговаря Гери (тя няма ник), няма нужда от мн.ч. и официалности… 🙂

Вашият коментар

