Неравен трафик


Допреди два часа дори не подозирах че ще си пиша в блога… изнервен съм и после ще има да се проверявам за грешки. Аз по принцип се ядосвам трудно, едно от малкото неща, които може да ме ядосат така е сблъсъка ми с доставчици, разпределители и други чиновници… а днес се сблъсках с представители на интернет доставчивка си, и виртуално, и реално!

А повода на сблъсъка беше че установих че скороста ми на ъплоуд нещо хич я няма, а доскоро не беше така. В потребителския си панел имам зададени реално айпи и равни скорости – 40 на 40 Mbs. Докато днес, вече не помня защо (е знам де, защото всичко изходящо се влачи) реших да тествам скоростите… нали съм си ламе и ползвам speedtest.net, пингвам сървъра на networx и гледам… в скороста надолу всичко е обичйно -38 и нещо, но като почна нагоре и се втрещих… едвам стигна 15 Мб за сек. Викам си ще е от чат клиентите, спирам ги, рестартирам мрежата и пак толкова… И така няколко теста, всички почти еднакви. Викам си така няма да стане, има хора, които ме четат, ще се разправяме… Пиша на Live support-a и почвам да се обяснявам… служителя ми вика, и аз бях така, ама като минах на по-високата такса всичко се оправи. След още малко обяснения се оказа че аз съм на тази високата такса от две години… Отидe да пита мрежовия админ, след няколко минути писа че мрежовия казал че няма проблем, защото traffic shaping-а бил автоматичен (предпoлагам това имаше предвид под „автоматичен шейп“) и ако не ми изнася нещо да напиша заявление в свободен текст и да го подам в някой от офисите, че да го разгледат. С друго не могат да ми помогнат. Викам си хубаво и почвам да пиша, след около 30 мин. сътворих следното (като цъкнеш става голямо):

Разпечатвам си го и отивам да си го подавам в офиса дето от 4-5 месеца си плащам, но… оказа се че не мога да дам това заявление… защото от съпорта правилно ми били казали че се пише свободен текст, но на тяхна бланка. 2/3 от бланката са да слагаш хиксчета на едни квадратчета и да си пишеш лични данни, все едно не ги знаят, че и пощата да си напиша, нищо че всеки месец ми пращат някакви новини, които съм ги пренасочил направо към спама, а за описание на проблема имаш само четри реда. Че и касиерката ме гледаше сърдито, докато пиша… а в месечната анкета аз всеки път и давах максимална оценка…
Тъй като при мен не остана никакво свидетелство, че съм подал заявление, и тъй като не видях служителката да пише някакъв входящ номер, имам усещането че ефекта ще е нулев… Ако случайно имам отговор, ще пиша пак. А Вие си имайте едно наум, ако сайта се влачи повече от обичайното, аз засега не мога да направя друго, но договора ми изтича септември, не е толкова далеч…
Знам че тази публикация може да има негативен ефект върху трафика, а оттам върху блога и Вие просто да спрете да идвате тук, но ако си трая, ще Ви омръзне да чакате да се зареди страница и пак ще спрете да идвате, така поне ще знаете защо…
Ако някой от доставчика, чете това, може да ползва формата да коментар без притеснение, изключил съм одобрението от модератор, ще изтрия коментар, само ако е нецензуран, а ако е на шльокавица, просто няма да бъде публикуван.

7 comments on “Неравен трафик

  1. Ами аз мога да ти кажа, че e-mail върши повече работа в твоя случай. Обикновения потребител не ползва максимума от записания в договора му ъплоуд. В повечето случаи официалната и реалната скорост се различават. Един e-mail адресиран до подходящия човек ще ти реши проблема.

  2. Твърде вероятно е да си прав… но аз намерих само клиентския им e-mail, на официалната им страница и ако до дни не получа отговор, ще пиша и там. Просто не знам човека и си карам по каналния ред.
    Ако трябва да бъда откровен, не ме подразни толкова това че скороста е по-ниска от договорената, а това че съпорта опита да ме „мотае“, (все едно тарифния план има значение в случая, какъвто и да е, те трябва да изпълнят договора) и отношението на служителката, както и разминаването за начина на подаване на заявление… да не забравя и абсурдбния вид на бланката.
    А ако прочетеш в обявите им за работа, какви изисквания и какви умения трябват…

  3. Съпорта в случая няма вина. Те имат 2 варианта, казват ти истината и ги глобяват или лъжат те и те мотаят и не ги глобяват. Аз лично съм „мотал“ клиенти със същия „проблем“ и след това незнайно как всичко се „оправя“.

  4. Писах има на клиентската поща, със снимки от speedtest.net и със снимка на неработищата им страница за тестове, и линк към блога добавих, с покана да ползват формата за коментари… Да видим!

    А аз междувременно махнах плъзгащите се новини, с цел да улесня зареждането.

  5. Хм аз такива проблеми имах много в началото, като си пуснах нета, но се научих как да ги накарам да ми обръщат внимание. Знаех какво ще ми отговорят преди да си отворят устата. Направо отивай се разбирай с най главния шеф тези преди него са там само за отклоняване на вниманието. И явно добре се справят.

  6. Звучи добре, ама къде да го търся този главния…
    Наистина ми омръзнаха… или едни малоумни обяснения, или изобщо се опитват да те игнорират… а това дразни, може и да не съм мрежов администратор, ама не съм и идиот… още чакам отговор на мейла, който им пратих вчера, ама няма да чакам още дълго и ще продължа да тормозя съпорта, знам че не са виновни, ама и аз не съм, и мисля да си изискам това, за което плащам.

Вашият коментар

