Неравна връзка 2


Никак, ама никак не исках да пиша още една публикация за интернет доставчика си… но нямам избор. В предишните две публикации по темата, споделих разочарованието от изходящата скорост и от отношението на служителите към клиентите си…
Сега ще кажете че сигурно нещата са се променили, щом съм искал да спра? Променили друг път… След разговори по телефона и ходене пак до единия от офисите, успях да ги накарам поне да ми пратят имейл с отговор, отговора беше в петък следобяд и е разбирамо че беше изпълнен със затаен гняв и скрита заплаха:
 

Здравейте,
Предлаганите от нас скорости са 30% гарантирани като въпреки това никога не сме се задоволявали с такъв нисък процент, в случея вие получавате над 75% от обявената скорост като цяло (45% Upload и 99% Download), като това е базирано на тест който на един и същ компютър дава различни резултати с различни браузъри и дори при минимизиран/максимизиран браузър, независимо от процесорната мощност на машината (последното лично съм го тествал и е напълно доказуемо).
 
В предишният мейл смятам че пределно ясно доказах липсата на мрежови проблем или такъв с конфигурацията на шейпърите ви.
 
Съжалявам, но колкото и да се опитвам не мога да докажа несъществуващ проблем в работеща стабилно мрежа с десетки хиляди абонати на Интернет.
Проблем може и да има но той обезателно е след бордър гейтовете ни. Ако имате начин да го докажете с факти с радост ще го препратя към опорните ни линии за доставка на трафик (стига да е приложим за необходимите размери).
 
пс.: Техника ще докаже точно това което съм ви написал до момента и ще има основателна причина да ви вземе такса посещение без дефакто нищо да се промени.

 

Наистина смятах да не отговарям… Защото скоростта не е обещаната, ама не е лоша, и на мен ли ми се струва само, или в писмото има и нотка на „може и да искате, ама това е максимума, който можем да осигурим“, но след като ме държаха три часа без интернет… можеше да бъдат по-скромни!
Сега, всеки има технически проблеми, и аз най-културно изчаках един час, преди да почна да звъня, докато се свържа с тях, станаха час и двадесет минути и ми казаха че проблем има и се работи по отстраняването му.
Позволявам си да публикувам кореспонденцията си и да отговоря публично (не посочвам име на подател, защото такова няма. Пощата е support@…)
Отново трябва да отговарям на човек, който не се е представил…
Гарантирате ми 30% скорост давате ми до 75% (като тази скорост, за която пиша е 45%), щом завали и задуха спира или нета или телевизията (обикновено TV-то), а очаквате от мен 100% такса?! Е давам Ви я, при това редовно от четри години, въпроса, който трябва да си зададете е колко още ще Ви я давам…
Лично сте тествал с няколко браузъра? А операционната система сменихте ли? И аз тествах, има разлики, но малки, незначителни. Аз не оспорвам скоростта на даунлоад, нито оспорвам дали е 35 или 38, аз оспорвам това че при заявени 40 на ъплоуд, скоростта не достига и 20! А Вие ми отговаряте че щом минава 13 не мога да имам претенции…
Колко стабилно работи мрежата, се видя вчера (11 юни). Може би трябва да уточните че работи стабилно при сухо и слънчево време!
Очаквате от мен да доказвам проблеми по Вашата мрежа?! Малко е нагло, не мислите ли?! Абсолютно съм убеден, че техника ще каже точно, каквото сте му казали, въпросът е, Вашата поддръжка компетентна ли е по линукс операционни системи? Защото последния от лайв съпортта, с който си писах, като разбра че съм с линукс, просто напусна чата…

6 comments on “Неравна връзка 2

  1. Няма да излезеш с тия на глава. Аз нали ти разказвах случая с известния Красьо, бившия шеф на LUG Ruse. Махнал се от тях след много подобни идиотии. Отишъл в друг доставчик. Обаче накрая се оказало, че пак имал проблеми. И защо имал проблеми? Ами защото новия доставчик ползвал трасетата (тоест получавал достъпа) от същия NetworX и главния админ просто им казал „Ей на тоя точно потребител искам да давате скорост не повече от 10% от заявената“. Пълни мръсници. Монополистите си правят, каквото искат и никой не може да ги спре. Но и те ще захапят дървото. Никой не е вечен.

  2. Аз съм дал връзка към писмото на Красьо, в предишната публикация за доставчика си, в „Неравна връзка“. Виж към края на публикацията, линка е в синичкото „наказват“…
    Така е, всички останали (2-3) доставчика ползват трассета на нетуъркс, само БТК са независими от тях, ама тяхната услуга не струва…
    Иначе аз си знам че няма да изляза на глава… но съм такава порода, че колкото по ме натискат, толкова по се зъбя… И няма да ми дойде акъла сигурно! 🙂

  3. Хе хе ама те и „наказват“ значи ….
    Нашата фирма предлага една специална услуга, която няма регламентирана цена. За всеки клиент поинтересувал се от нея се дава индивидуална оферта. Та услугата се нарича „гарантиран трафик“. Имам спомен, че 10 mbps струваше колкото 50 негарантиран. Но ако в договора ти никъде не пише „30% от предлаганата скорост“ можеш да ги тормозиш до край. Имаш пълното право, щом така е по договор

  4. Всъщност, ей сега си прочетох договора (сключен май 2007), ред по ред (без очи останах от този дребен шрифт) и никъде не го намерих това за 30-те процента… После прегледах и онлайн варианта: http://www.ruse-news.com/terms.html, ползвах търсачка, ама и там не я намирам тази точка…

  5. Значи можеш да ги тормозиш до дупка. Щом по договор пише, че трябва да ти предоставят дадено нещо, нищо не може да ги оправдае, че не го правят.

  6. Дидо не прочете ли връзката дето е дал и аз бях проспал? Тия са абсолютни нацисти човек. Вие там сте модерна работа. Тия се изживяват като непоклатими.

Вашият коментар

