Rainmeter – тема и превод


Десет дена не съм писал нищо, ужас… Едната причина е че съм в едно трудно описуемо настроение, което изразих доколкото можах с тези двете картинки по-долу, ако някой прояви интерес към двата тапета ще ги кача някъде, заедно с psd-тата.

Другата причина е тези джиджавки, които виждате по десктопа. Часовника, календара, времето и пр… Програмата се нарича Rainmeter. Който следи публикациите в Google + знае че от известно време си играя с програмата, дори се опитах да направя инсталатор, който да инсталира версия 2.1 Beta на Български, но инсталатора срещаше проблеми… вероятно именно заради променения .dll файл. Тук е момента да благодаря на Таня, тя беше една от малкото, които ми помогнаха, като тестваха инсталатора. Нещо нямаше интерес… което пък ме кара да ценя още по-високо помощта на отзовалите се. Всъщност не се учудвам, ако имаше дори наченки на общество, щях да си седя на линукс и да си разцъквам конки-то. Както и да е, все пак имам скин за времето, на български, календар с български дни и часовник с дата на български, както и скин за заключване на екрана и монитор на температурите, които се си лично мои… не че е кой знае какво постижение де, ама да си се похваля… 🙂

Всъщност се бях отказал да ги качвам… нежеланието Ви да отделите половин час (който така или иначе ще Ви е от полза) за да ползвате инструмент на Български ме разочарова… но така или иначе имам преведени десет джаджи, които си работят и да ги държа само за себе си е безмислено, и без това има написани обяснения, където е нужно… шест джаджи може да видите на снимките долу

а другите три са катинарчето, температурите и линковете под тях са на снимките горе, десетата е за кой коя песен пее, нея не съм я снимал… Както вече писах, бях загърбил проекта…

За тези, които ползват по-старата версия на програмата съм добавил в архива папка Plugins, в нея има два файла, поставете ги в C:\Program Files\Rainmeter\Plugins\ или там, където сте инсталирали програмата. Ако все пак решите да направите програмата на български, отидете в C:\Program Files\Rainmeter\ там ще видите един файл Rainmeter.dll, копирайте го някъде на сигурно и го заменете с този, включен в архива. В архива е включен и текстов файл, мисля че е добре да го прочетете, там съм описал полезни неща, като как да си нагласите Вашия град, поща, плеър, устройства и т.н. За да работят температурите се нуждаете от програмата SpeedFan, безплатна е.

Остана само да Ви пожелая приятно ползване, ако срещнете проблеми, питайте.

–––––
Rainmeter pack by spacy01

6 comments on “Rainmeter – тема и превод

  1. Wow интересна джуджавка не бях я виждал досега.

  2. Аз също харесвам реинметара, обаче ми крашва на компа и неще да тръгва.
    Преди време бях го инсталирал и вървеше супер обаче активирах и едни скинове като ехе-та и малко след това ми се прецака и реинметъра. Антивирисната не отчита вируси а пък тъпия метер ме кефи!
    може ли някой да помогне!

  3. Краткия отговор е да преинсталираш програмата. Не казваш нито какъв е Windows-а, нито скиновете конкретно, нито версията на Rainmeter. Съвета ми е ползвай софтуер за деинсталиране (като RevoUninstaller или YourUninstaller.), почисти регистрите и след това инсталирай последната версия.

    P.S. Надявам се да не ми се налага да оправям правописни и стилови грешки отново!

Вашият коментар

