Българския Windows 7 форум


Които ме познават и четат вече знаят че не си оставям магарето в калта и че когато се чувствам прав и ощетен съм готов да се боря, независимо че борбата е безнадеждна…

Този път искам да спомена управлението на един форум, носещ гръмкото име Windows 7 Bulgaria (няма линк, това не е реклама, не искам и да ходите там), да модераторите и админите имат никове, познати и в тракера замунда. И са се самозабравили, отдавна е така, знам, но днес воден от наивното желание да помогна на потребител, се сблъсках с глупостта в лицето на модератор. Бях обиден, обвинен в спам и мненията ми бяха изтрити, само защото… седмицата ми е ъпдейтната и има сървиз пак, и съответното снимката с която се обосновах беше наречена „спам“ и поста беше изтрит, а един модератор писа с дебели черни букви на червено поле, какъв съм спамър и как сам си го търся… Ще си позволя да се обърна пряко:

Mirgogo и всички останали, сигурно е много приятно всички хлапета във форума, да цъкат на плюса, всеки път щом напишете нещо, но замислете се, дали ще го правят ако не е титлата срещу името…

Забелязвам че давате линкове към новата версия на aimp3, Вие давате линкове но някой е дал от времето си и го е превел… и превода е в инсталатора… докато се правите на страшни и пишете с червено някой върши работа за българските потребители, тези, на които се карате… когато излезе новия E.M. Total Video Converter и той ще има превод… защо не вземете да напишете че този, когото наричате спамър го е правил и него… има и още, но не е целта да се хваля, а да обясня че да си модератор или администратор не означава НИЩО, много по-важно е какво правиш, а Вие пишете с червено, триете, обиждате, но нищо полезно… май сте забравили защо сте там.
От Вашето поведение губят потребителите… замислете, кой във форума дава мнения и защо само Вашите компетенции се виждат, нима сте Вие най-компетентните, Вие които освен няколко SFX архива, които гордо наричате „портативни програми“, нямате нищо зад гърба си?! Или Вие, които освен 2-3 версии на Windows не сте виждали нищо друго?! Е, стойте си там, във Вашия измислен свят, аз мисля че помогнах на когото можах, въпреки Вас…

Tози блог има стотина посещения дневно, нали се сещате че тези хора ще бъдат много по-придричиви при посещението си във форума… и ужас тук не можете да триете и редактирате, е надявам се да го преживеете някак!

18 comments on “Българския Windows 7 форум

  1. Добра вечер на стотиците читатели на блога! Какво по-хубаво от безплатна реклама!
    Първо, нямам намерение да се оправдавам за действията си – те са мое право и задължение.
    Второ, отидете при някой с оригинален(не модван Windows), с SP1 и проверете дали прословутата опция съществува там. Ще се учудите, че съм прав – НЯМА такава! Защото аз съм с актуализирана ОС също като Вас, само дето не се занимавам с излишна промяна на външния вид.
    Трето, дали прочетохте правилата на форума, като се регистрирахте? Сигурен съм, че НЕ! А според тях всичко, несвързано с темата се счита за спам. И следователно Вашите, както и на другите, които Ви обясняваха, че не сте прав мнения са излишни!
    Толкоз! А сега малко извън темата… Много хубаво, че се опитвате да придавате понятен вид на разен софтуер, но не сте единствен, Около 15 от програмите на Ashampoo са преведени от мен, придобилият популярност Splash Player Liite/Pro/ProEx също! Очаквам официалната следваща версия на Speccy да излезе скоро на български език. Пак с моя помощ. И куп други неофициални преводи…
    Така че, не се мислете за уникален и „голяма работа“, изглежда имате какво още да научите от живота, поне докато стигнете там, където съм аз. Защото съм сигурен, че за Вас съм вече „дядо“. Може и да се бъркам, но по разсъжденията Ви съдя, че сте около или малко над 20 г.
    Всичко добро Ви желая и можете да се развихрите сега и да триете, ако искате (и можете). Дано Ви олекне!

  2. Добре че не им посещавам блога. Аз лично съм във война с модераторите на замунда, заради тридневен бан, получен заради забележка на потребител който псува (моята забележка била обида, неговата псувня не). Ако същите „админи“ администрират и другия форум …. жал ми е за потребителите.

  3. Данаил, ако бях видял навреме щях да редактирам…. 🙂

    Сигурно и ти не си чел правилата… управлението е същото като на тракера… нахакания стил и липсата на уважение в първия коментар не са ли ти познати…

    FearSoft – S.T.A.L.K.E.R., изобщо няма да трия, така както сами се излагате, никой не може.

  4. Е няма как да чета правила за форум в който не желая да влизам. Отношението ми към тази ОС е чисто служебно, ползвам само на работа и то защото така е решил шефа.
    Сега на човека му прави чест че е решил да ти отговори пред всички. Обаче начина по който го направи е малко …. И оценката на статията .. явно този тип потребители обичат да слагат оценки на другите и то винаги отрицателни.

  5. Данаил, имах предвид на замунда правилата… както и да е, пък отговора е доста ироничен и хаплив, както се разбира този тип потребители също така държат да им се кланят и да не подлагат на съмнение мотивите и действията им… всички потребители, които са ме разубеждавали бяха точно един!

    А скромния ми блог върви достатъчно добре… особено като се има предвид че е личен и е на по-малко от година… нямам нужда от такава реклама, каквато се намеква, и не я и търся, във въпросния форум линк към поста си съм пратил само като лично съобщение на модератора, не съм търсил гласност там…

  6. Здрасти, spacy. Искам да те посъветвам да не нападаш непознати хора. Приеми го като приятелски съвет. Ако едно миясто не ти е приятно има лесно, не го посещавай. Относно темата ти: Само ни развесели за 15-20 минутки 🙂 И още един съвет: Четеш ли правилата си приятел със всички, но нарушаваш ли ги си понасяш наказанието. И в реалния живот е така, нали? Със здраве.

  7. Момчета, за вас „приятелските съвети“ и откровените заплахи май са ежедневие… Така като си гледам статистиката и трафика, май веселието е било по-дълго от 15-20 минутки…

    Още нещо, голяма част от пишещите тук заставаме с имената си зад написаното и много лесно може да се види кои сме и откъде сме, не се крием зад никнеймовете си… чудя се как сериозни и отговорни хора като вас не го правят… страшния и анонимен модератор, може само да ме разсмее. Това е последния ми коментар, айде живи и здрави…

  8. Пею ако админ ти каже, че слънцето изгрява от запад, просто го приемаш и това е. Ако почнеш да му доказваш, че изток е правилната посока, няма да постигнеш нищо. Хората са си решили, че ти си нарушил правилата им и няма да го промениш. Тези правила е ясно че не важат за всички потребители във форума. Ако до сега не си го разбрал време е. Няма смисъл да си хабиш нервите. Остави ги да си администрират форума и не им обръщаи внимание.

  9. FearSoft – S.T.A.L.K.E.R., тук никой няма да обижда нито мен, нито някой друг!

  10. Мисля, че това е едно голямо недоразумение. Колега, въпросният таб го има при теб, но това не означава, че при всички останали е така. Ти си инсталирал някаква програма или си направил мод, при който се е появил. Но на един чист Windows този таб го няма и това е факт. Разбрахме, че си чувствителен, но мисля, че това е прекалено крайно да публикуваш такава тема, дори и да има доста истина в нея. Те са шефовете и ние се съобразяваме с тях. Има неща във въпросния форум, с които и аз не съм съгласен, но си спестявам създаването на враждебни отношения. Предлагам спорът да спре и да продължите весело напред. Това е от мен. Лек ден на всички! 🙂 Иво

  11. Така, здравей драги ми spacy01 (не ти знам името, криеш се зад никнейм в случая). Всеки сайт/форум си има правила, които трябва да се спазват. Аз лично не видях темата, защото коментарите бяха изтрити когато писах аз. Щом човек от екипа е решил, че е било спам или излишно мнение, значи е било така! И в случая ти си виновен, че си започнал да се заяждаш. Мен защо не ме наказват несправедливо? Дори преди да си получа табелката, всеки един път, в който са ме наказали е бил заслужен! Относно връзката със Замунда – няколкото форумни модератора, които участват в екипа на замунда, го правят като ЪПЛОАДЕРИ, а не като модератори. Информирай се малко и тогава нападай. Ся сигурно ти се струва много достойно да оплюеш форума така в прекрасния си блог.. Еми нека, щом ти доставя удоволствие. Но знай, че хората, които са доволни от форума, винаги ще знаят, че не си прав. Ти може да си помогнал на 2-3 потребителя докато си бил член на Windows 7 Bulgaria, но хора като Mirgogo са помогнали на стотици! Запази си мненията за себе си и недей да влизаш в нашия форум, след като не ти харесва!
    С уважение: Даниел Стоянов

  12. Не знам как по-ясно човек да си даде координатите. Името на Пею е в заглавието на сайта. Псевдонима е допълнение към името. Не го замества, а служи за по-бързо изписване. Това, че някой не си е направил труда да прочете заглавието е ………..

  13. Уау.. Пею е много подробна информация за името. И не ми е много интересно да гледам блога.. И между другото заглавието трябва да е „БлогЪТ на Гери и Пею“. 😉

  14. Пак че си ти, иначе неграмотен ще остана…. Като не ти е интересно върви на друго място и не се връщай!

    Радвам се че искате да изразите мнение, но този блог има над 70 поста, повече от половината са в областта на софтуера и дизайна, моля спрете да пишете тук (разбра се кой какви позиции има), а се насочете към някои от тях.

  15. Ей колко сте ги надробили докато ме нямаше 🙂 Наскоро ми се случи нещо подобно с малката разлика, че аз не разбирам и търсех съвет за нещо а те ме оплюха и изкараха некадърна е така да е аз продължавам напред „те“(пиявиците) да си търсят други да им смучат кръвчицата 🙂 Живота е прекрасен само, когато имаме очи да видим красотата му. Един съвет от мен: Свиркай си и толкоз! 🙂

  16. Е, бива ли така… направо там, пробвай да споделиш с мен пък тогава… 🙂
    А пиявици има, защо има кой да ги търпи, някакво странно поведение се усеща, от сорта „те злоупотребяват с нас, ама какво да направим сега, ако слушам може и да ми покажат нещо…“ А може да се направи нещо много просто – биеш си камшика и не се връщаш там, и даваш публичност на нещата доколкото ти е възможно…. има и други места където да потърсиш помощ, особено ако поназнайваш английски или руски… направих каквото зависи от мен, понесох и последствията, вече мога да си свиркам! 🙂

  17. Сега попаднах на тази статия.А бе те в windows7bg много отдавна си останаха само модераторите като кукумявки сами да си пишат.80 процента от новите потребители им биват изтривани постовете и много често наказвани, като по този начин ги отказват от форума си.И аз не се крия мечопух съм, и ми е през мекия за този смотан форум.Има големи хардуерни и софтуерни форуми, като хардуербг, където имам над 2000 поста.Интересно там що не ме наказват както тея келеши.

Вашият коментар

