Сериалите в Zamunda, субтитрите и предупрежденията


И така, сигурно се сещате че повода да пиша е получено предупреждение в Замунда, наказанието е за нарушена точка 5 от правилата, т.е. за спамене, че тази точка от правилата се прилага избирателно, предполагам е ясно, просто се разходете из коментарите и ще се уверите в това. Конкретния повод за предупреждението е коментара му под торента за последния епизод на „д-р Хаус“. Тази серия е от три дни в най-сваляни, а още няма субтитри. Всъщност проблема със субтитрите не е от вчера, той е от предния и по-предния сезон… все пак, ето го и въпросния коментар:

tanya80, това за google преводача, все едно не съм го прочела… въпроса е принципен, не може една серия да е три дни в най-сваляните а да няма субтитри, е явно може, но това значи че май има нещо гнило… как може в руските тракери да има дублаж след няколко часа, а тук по такива сериали, по които има голям интерес да няма субтитри с дни…
Коментара е спам, знам, но преди да го изтриете, ще се радвам, ако ми отговорите, сигурна съм че това вълнува много хора!

(Въпросната tanya80 предлагаше да отворим английските субс и да ползваме гугъл преводача… 🙂 това няма отношение.)

Освен че нарушавам т. 5 друг отговор не получих… Знам че няма смисъл да споря с член на екипа в тракера му (бил съм достатъчно дълго и модератор и администратор на торент тракер, достатъчно дълго съм и потребител на Замунда…), затова ще си позволя да се обърна към предупредилия ме naBemo тук, знам че предупреждението може да премине в бан, но поне мнението ми ще остане.

И така, уважаеми naBemo, уважаеми екип на Замунда, Вие отдавна имате навика да триете коментари, които не Ви харесват, все едно че като накарате някой да мълчи, му променяте мнението, затова въпроса го поставям и тук, а тук точка 5 няма, дали нещо е спам или не решавам аз, но Ви гарантирам, че тук Вашето мнение ще бъде чуто, за разлика от моето при Вас, възползвайте се.

Всички сме забелязали че субтитри се пишат все по-бавно и са с все по-ниско качество, въпроса ми е защо, защо и хора, които допреди месеци са писали доста активно субтитри, вече не искат и да чуят за това… случаите не са един и два… не ме пращайте да питам големите сайтове за субтитри, питам Вас, защото коментари със субтитри, които не са качени в subsunacs.net или subs.sab.bz се трият доста бързо (да има злоупотреби, но те са доста редки) това навява мисли за обвързаност.

Коментарите са отворени, ще се радваме да чуем мнението на всички, които ни четат!

11 comments on “Сериалите в Zamunda, субтитрите и предупрежденията

  1. Не съм влизала в Замунда повече от 2 години,не мисля и да го правя скоро,те са лишили българите в чужбина,които са над 1 милион от достъп,е ние пък лишаваме тях от нашето присъствие.Има разни начини да влезеш и теглиш от Замунда извън страната,но мисля че е тъпо да се занимаваш с това.Има много други сайтове.
    За субтитрите не мога да дам мнение,поради липсата ми на каквото и да е мнение за този сайт.

  2. Сиси, замунда са гадняри (всички други думи, които се сещам са нецензурни), но са монопол и правят каквото си искат… афектирана съм от скоростта и безмълвието, с които ми беше изтрит коментара. Коментар, който макар и не за торента е доста актуален… а коментари от типа „…на майка ти в долната част на корема…“ или коментари, написани на шльокавица седят с дни.

    Монополисти, какво да ги правиш… а и ние, след края на наносет.нет така ги улеснихме…

  3. Не мисля,че Замунда е монопол,беше преди 7/8 години,или там някъде.
    А какво правят вътре в сайта не знам ,но от доста места чувам подобни отзиви,явно екипа се смята за монополист върху потребителите си,и прави каквот си иска.
    Странно защо такъв голям сайт,от толкова много години,и с възможности,
    и до сега все още трябва да чакаш за да се регистрираш,толкова години не можаха ли да се справят с проблема с капацитета на потребители.

  4. Преди време екипа на замунда дружно ме баннаха. Причина – обида. Оплаках се като цитирах техните правила и моя пост, също и постовете на останалите коментиращи. От тях всичките бяха пълни с ругатни по мой адрес, аз просто казах, че хора които не искат да мислят са плоски. Върнаха ми по-сериозно предупреждение, че ще ме баннат перманентно, ако не спра да им досаждам. Стандарта е двоен и това е ясно. Админите и модераторите в Замунда са като (ако не и същите личности) админите и модераторите във форума на уиндоус 7 за който по-рано през годината коментира. Това са духовно бедни хора. Ако искат да ме банват, ако искат да не го правят. На мен ми е все тая. Заради такива админи от 2 години не отварям vbox7, заради такива админи не съм влизал в замунда от 3-4 месеца.

  5. Лошото е че реално този тракер няма конкуренция, всичко ново се качва първо там и е систематизирано, знаеш си че като излезе нова серия ще се качи след няколко часа, докато по другите тракери я се качи, я не. Извинявай, Сиси, но едва ли можеш да ме опровергаеш… Липсва системност.

    Другото лошо е, че с този двоен стандарт, отказаха много хора да пишат и субтитри, това е и подтекста в коментара ми. А писането им си е и труд, и време…

    Форума на онези няма да го коментирам, а vbox7 го ползвам, защото youtube много ми спират клиповете…

  6. Хаха.. гугълнах въпросния naBemo без да очаквам да намеря каквито и да е резултати, но явно не съм единствения, на който му прави впечатление произвола на въпросния администратор. Подобно и аз получих предупреждение за нарушаване на точка 5 под торент, в който над 90% от останалите коментари също могат да се категоризират като спам или пък са в нарушение с други точки от кодекса на замунда.

    Интересен паралел може да се направи между точка 1 . Споровете с екипа са забранени!. Хаха, това е директна препратка към българската конституция на Народна република България, в която единствената партия бе БКП-то. И те така, може да се сменят разните режими и управляващи, но манталитета – трудно. :))

  7. Така е, докато не се смени манталитета, няма да стане, особено в области, в които има монопол, защото замунда са почти монопол, другите родни тракери са доста слаби.

    Читателю със странно име, аз му бях забравил ника вече на този, усмихни се и давай напред, утре е нова година… остави го да си седи там, където има т.1 и той се чувства силен… още тогава му пратих лс с покана да коментира и обещание че коментара му няма да бъде изтрит, но уви, само мълчание…

  8. „Гугълнах“, този глагол ми хареса. Та и аз така попаднах тук, търсейки данни за naBemo. Дано самолюбието му го доведе тук и да прочете какво му мисля. „Любими naBemo, само да ми паднеш в по интимна близост, така ще усетиш моята любов към теб, че после няма да можеш да мислиш за нищо друго!“ Да не опошляваме много блога, ама тези нещастници в Замундата се мислят за богове и страшно ме дразнят.

  9. Иво, с риск да се повторя, пак ще напиша че си го позволяват, защото реално нямат конкуренция, въпреки че след като напиша това, представители на по-малки тракери се сърдят…а след като Колев и компания „удариха“ елит бг, вероятно българите в чужбина няма откъде да изтеглят нещо родно… освен ако въпросните малки тракери не вземат да се стегнат и да предложат нещо конкурентно, което не е толкова трудно, защото качеството в замунда никак не е кой знае какво, а и пада от ден на ден…

    naBemo може и да е прочел това, но такъв тип хора се изказват само на места, където имат власт да трият и наказват, иначе не им стиска…

  10. Здравейте,
    Чудех се къде да пиша, случайно намерих този пост при търсене в google на „проблеми замунда“. Та накратко, доста лошо впечатление ми направи отношението на модераторите, което конкретно може да се види http://zamunda.net/details.php?id=314455&comments=1&viewcomm=5499876#comm5499876 . Когато питах за сийд, неграмотникът chorni (http://zamunda.net/userdetails.php?id=15001) отговаря с явно агресивно поведение. Резултатът: аз съм предупреден за спам, „кварталния бабаит“ /вероятно 14 г малчуган, доста „силен“ на думи/ нищо! Както каза, spacy01 такива хора се изказват само там, където разчитайки на властта да модват всичко, предупреждават и т.н.
    Рядко пиша в тракера, просто ми прави доста лошо впечатление „грамотността“ на все повече увеличаващата се част потребители. Както гледам, вероятно нещата там съвсем са западнали. Такъв прецедент в демоноид-а или rutracker е немислим.
    Поздрави, М.

  11. Мда, прочетох ти „спама“, става лесно, копираш дребния шрифт и си го поставяш в текстовия редактор… Дори в собствения си сайт са слаби, затова трият и цензурират, просто не им стига акъла за друго и имат манталитета на полицаи на митинг – щом протестираш, значи си хулиган… Та те така, ако има как да затворят арената ще са толкова щастливи… Те ако знаят че под един техен торент има линк към този блог, сигурно ще изтрият коментара и ще накажат потребителя (не съм го писал аз).

    BTW, мислех да те посъветвам да не се вживяваш толкова и да не коментираш там, ама май вече са те изключили…

    Бъди здрав, аз отивам да чета Javascript – bring back the joy. 🙂

Вашият коментар

