SuperTuxKart 0.7.3 – Обновен превод


Излезе нова версия на тази забавна игра, няма да описвам промените, защото go_fire вече го направи във вестника за линукс. Също така той ми подсказа да обновя превода, затова благодарностите за него, аз може би нямаше да се сетя… Но след като прочетох, как мило се обръща към мен, веднага започнах да превеждам! Гоше, благодаря ти, за начина по който ме наричаш, привържениците на свободата рядко получаваме благодарности за труда си, затова ценим всяка получена!

Новия файл, може да изтеглите от най-долу, разархивирайте в:

За линукс- /usr/share/games/supertuxkart/data/po/
За уин- C:\program files\supertuxkart\data\po\

Искам да уточня, тъй като правих промените по превода без да имам changelog, и се водих по обновения Руски файл, възможно е да има някъде някой пропуск. Ще съм благодарен, ако споделите в коментарите или на имейла. Пак по същата причина е възможно във файла да е останал непотребен текст, но той няма да пречи.

––––––––
STK_bg_0.7.3

5 comments on “SuperTuxKart 0.7.3 – Обновен превод

  1. Ех не биваше толкова да ме хвалиш, че ми пораснаха ушите. Аз пък като мъничка благодарност се постарах да представя дневника ти. Не го смятам за реклама, защото говоря искрено, даже леко го съкратих, че бяха добавени демократи, социалисти, линуксари, уиндоусари, фотошопъри, гимпъри, любители на красивия десктоп. Ама го съкратих, че някой ще реши, че ти правя четки.

    Отново благодаря от името на всички фенове на играта за светкавичната реакция.

    http://homelinuxpaper.org/news.php?item.491.1

  2. Опа, съжалявам, че пак пиша, ама нещо под Опера/БТК не ми го отваря адреса, а по принцип ми показва главната страница на Дропбокс. Дали е в моя телевизор проблема? Някой друг има ли да не успява?

  3. Здрасти, пиша ти от виртуална Лиса, с току-що инсталирана опера… Проблема е в твоя телевизор, опитай с друг браузър. 🙂

    Изключително мили думи, и аз и администраторката искрено ти благодарим! А свободата… ние отдавна сме я загубили, по-лошото е че не можем да си я върнем, а най-лошото е че май и не я искаме… независимо, каква ОС ползваме.

    А ако всички изброени от теб, намерят по нещо плезно тук, за нас ще е супер, значи не си губим времето с този блог.

  4. Благодаря за огледалото! А за вида архив няма проблеми, бих го оставил и текстово, ама трябва да обяснявам, как с десен бутон и „запази като“…

    Ами играйте и казвайте, ако има проблеми някъде!

Вашият коментар

