Скрипт за сваляне на субтитри


Много време мина от последната публикация… Никой не ме напсува за нея, което значи че или сте тотално безразлични или че ме псувате на ум… Предпочитам второто, но както и да е, днес ще пиша за нещо хубаво – за линукс и как да си улесним съществуването и гледането на видео с един скрипт, който ще свали субтртите на маркиран от нас видео файл, стига те да са налични в сайта opensubtitled.org. А там има мноооого субтитри.

И така, този път скрипта е на python и не е писан от мен, от мен са само превода на диалоговите прозорци и настройването на скрипта да търси субтитри на български. Което не е кой знае какво… С автора на скрипта и с оригиналните английски и френски версии може да се запознаете на сайта на gnome-look.org – цък.

Както обикновенно, скрипта може да свалите от най-долу, а интеграцията му с наутилус може да я направите по вече описаните от мен начини в предишните публикации – за заключването на папка и за смяна на енкодинга на текстов файл. Разбира се може да предложите и ваш собствен начин на интеграция… Приятно ползване на скрипта.

–––––––––
Намери и свали субтитри

Вашият коментар

